Saturday 16 November 2013

BIO VELOCITY SLEEP MATE


BIO VELOCITY SLEEP MATE



Bio Velocity Sleep Mate menolong membetulkan frekuensi yang tidak harmoni, mengimbangkan dan meningkatkan aktiviti badan & minda. Bio Velocity Sleep Mate juga meneutralkan gelombang berbahaya sambil menguatkan gelombang positif yang membentuk aura yang sihat dalam organisma.

Medan Tenaga Manusia

Matahari adalah sumber tenaga yang menggerakkan kesemua kehidupan dalam bumi. Benda hidup adalah makhluk yang bertenaga, atom-atom dan elektron-elektron di dalam badan kita menghasilkan satu aliran medan tenaga di mana ia membekalkan tenaga yang mencukupi untuk sel-sel badan bekerja pada tahap yang optima. Dengan kata lain, tenaga adalah daya hidup dan ia adalah sumber kesihatan dan semangat manusia.



Bio-Velocity Sleep Mate sesuai digunakan oleh beberapa 

jenis pesakit




Keseimbangan tenaga adalah berdasarkan kewujudan corak tenaga di dalam dan di sekeliling badan yang membentuk satu matrik yang digunakan oleh badan untuk mengekalkannya dalam keadaan “sihat”. Medan tenaga manusia dibentuk untuk mengekalkan kesihatan badan. Sel-sel badan berkomunikasi di antara satu sama lain melalui gelombang (frekuensi) yang unik kepada setiap orang. Semua tisu seperti kulit, hati, tulang dan organ-organ lain mempunyai tenaga dan beresonan ke atas frekuensi tersendiri. Bioresonans bermakna mengedarkan semua frekuensi yang diperlukan untuk rangsangan dan penyelarasan organisma yang muktamad


kartinirain
019-2627403
tinispb@gmail.com



No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Kartini Rain's
Design by Azhafizah.Com Credit to Tina Chen