Tuesday 23 October 2012



“Premium beautiful Korset? Mesti mahalkan?”
 
 
 
Ayat yang biasa tinie dengar bila mereka bertanyakan price premium beautiful korset. Arinie tinie nak share ngan semua kenapa premium beautiful korset nie dikatakan mahal….tapi bila difikir2kan semula kan..harga PB korset nie tak la mahal sangat kan...kerana harganya untuk 1set yang mana ada 3 pieces..( Long bra, waist nipper dan long gidle)…yang mana dibeli sekali seumur hidup…tapi bila kita tambahkan jumlah pembelian bra n seluar dalam kita selama ini harganya dah bersamaan dengan harga premium beautiful korset nie…tapi premium beautiful nie banyak kelebihan n menjaga kesihatan luaran dan dalaman kita…seumur hidup..waranty...n superband...



Jom kita jenguk Keistimewaan Premium Beautiful  Korset nie...

 
Setiap bebenang PB nie disulami sejenis batu Kristal yang dinamakan TOURMALINE



FAKTA

Apabila TOURMALINE ini dipanaskan sehingga 100 darjah celcius, ia akan menjana elektrik static. Cas positif dan negetif berada di kutub yang bertentangan.

Dan apabila tekanan dikenakan kearah paksi Kristal kristalografi tegak,kesan termoelektrik dan piezoelektrik akan terasa.

Sekiranya TOURMALINE dikenekan tekanan atau haba atau terdedah kepada tenaga lain, ia akan mengeluarkan fungsi perlindungan seperti gelombang elektromagnatik, menjana cas elektrik static, memancarkan ion negetif dan sinar inframerah jauh.




 

 
 

 

Tiga sifat batu permata TOURMALINE yang membantu proses penyembuhan Penyakit:
 

1. Tourmaline adalah punca “FAR Infra Red ( FIR )" secara semulajadi.Sifat ini akan memecahkan molekul air supaya lebih halus dan menyebabkan air lebih mudah diserap kedalam sel badan. Ini akan menyebabkan badan kita cukup air dan mempercepatkan proses penyembuhan dan pembuangan toksid dalam badan. Selain itu air yang diminum lebih sedap dan kurang bau.

2. Tourmaline juga adalah punca ion –ve secara semulajadi. Ini akan mengionkan molekul air supaya bercas –ve dan membantu badan menolak radiasi +ve dari telefon bimbit dan juga membantu melancarkan peredaran darah.

3. Tourmaline juga berupaya menukar PH air dari asid kepada alkali PH 9. Kebanyakkan air minuman ber PH 6 iaitu sedikit berasid. Apabila bersentuhan dengan batu Tourmaline, air akan di aktifkan dan pH bertukar kepada 9. Air alkali terbukti sebagai agen anti-oksida dan juga menambah kandungan oksigen dalam darah.
 
 
 

Here are just a few of the powerful effects from Tourmaline

 

· Detoxification

 

· Helps aid fat loss

 

· Reduces water retention

 

· Improves blood circulation

 

· Expels unnecessary waste

 

· Helps cleanse the liver and kidneys

 

· Helps heal skin disorders

 

· Reduction in emotional maladies such as anxiety and depression

 

· Relief from acute and chronic illnesses

 

· Aids in elimination of heavy metals poisons and carcinogenic material from our bodies

 

· Reduces lactic acids and free fatty acids
 
 
 
Ion negetif boleh mengurangkan tekanan, mengaktifkan sel-sel, melancarkan peredaran darah dan paling penting bagi wanita ia dapat merencatkan pengoksidaan ( proses penuaan )
Sinar infrared jauh daripada tourmaline boleh menembusi semua bahagian tubuh, memanaskan sel-sel melancarkan peredaran darah dan merangsang metabolisma.
Tourmaline mengandungi beberapa zat galian semulajadi yang kebanyakkannya memang serupa dengan yang diperlukan oleh tubuh kita..
Kesimpulannya sesiapa yang memakai premium beautiful nie maksudnya secara automatic badan mereka disaluti oleh batu2 kristal yang mana turut memberikan khasiat kepada tubuh kita secara terus menerus dari TOURMALINE…
 
 
Wow bestnya…pada sesiapa yang nak try pakai..leh la contact tinie..pm kat facebook pun buleh
 
 
For Free Trial & Consultation
Contact Me
TODAY
0192627403
Kartinie


 
 

 


 

No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Kartini Rain's
Design by Azhafizah.Com Credit to Tina Chen