Sunday 3 June 2012

My Very 1st Entry

Salam hai...Hmmm..what should I write here, as this is my 1st post! I’m obviously not a blogger, but here I am now ;
betul-betul tak tahu apa nak tulis..but i will try the best...ermm...Let’s talk about the BIG decision that I made untuk terjebak ngan bisnes PB Korset online nie..keputusan ini di ambil sejurus selepas habis berpantang untuk anak ku  ADAM HARIZ...sayu dan sebak setiap kali meninggalkan ADAM HARIZ pada baby sitter...impian indah untuk sentiasa bersama ngan ADAM HARIZ kerap bertandang di hati..
Tercari- cari biz online yang juga boleh mendatangkan income bulanan yang stabil, terjumpa lah pulak ngan my leader cik cida...I have been reading her blog and my friends’ on Premium Beautiful. terus coll tuk wat temujanji secepat boleh..nak mulakan biz secepat-cepatnya..Lightning strike, and here I’m thinking maybe this is the RIGHT job for me. 
NOW, HERE I AM!!! I’m joining the business!!~ yeayyy!~  
follow mereka yang berjaya.. Hanis Haizi, naa kamaruddin n my leader cik cida....
dan Thank u Allah for the dearest Mr Hubby yang banyak memberikan sokongan setiap detik dan masa..syukur Alhamdulillah..
Dan buat ADAM HARIZ..Mama loves u so much... And we’re going to do this together with the help from the best mentor, Aunty syida;)

 

No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Kartini Rain's
Design by Azhafizah.Com Credit to Tina Chen